De meest gebruiksvriendelijke werkrooster app

Ervaar het gemak van booq Personeelsplanner:

  • Snel een werkrooster maken
  • Gebruiksvriendelijk drag- en dropsysteem
  • Personeel efficiënter inzetten
  • Rapportages realtime inzichtelijk
  • Overal toegang via de Android en iOS-app

Beschikbaarheid doorgeven via werkrooster app

Geen moeilijk gedoe meer met urenbriefjes en vakantieverzoeken. Via de booq Personeelsplanner-app kunnen medewerkers eenvoudig hun beschikbaarheid doorgeven. Waar ze ook zijn, is altijd het meest actuele rooster toegankelijk. Vindt er een belangrijke roosterwijziging plaats, dan stuur je iedereen met één druk op de knop een notificatie. Geen excuses meer, zo is iedereen altijd op de hoogte.

Werktijden registreren en controleren

Met hulp van de planner worden gewerkte uren probleemloos geregistreerd en gecontroleerd. De urenregistratie kan gebruikt worden voor de salarisadministratie of verdere analyse. Diensten ruilen doen je medewerkers via de app zelf, waarna jij als werkgever een bericht ontvangt en akkoord kan geven ter bevestiging.

Managementdashboard

Voor de managers biedt booq Personeelsplanner een handige app met een dashboard met prestatiemeters voor: omzet, personeelskosten, personeelscijfer en de productiviteit. Op basis van deze statistieken kan je overwogen beslissingen nemen om meer of minder personeel in te zetten. Zo kan je snel schakelen. Waar je ook bent, want de werkrooster app heb je altijd bij je!

Al vele ondernemers kozen voor booq Personeelsplanner

“We bevelen het andere bedrijven aan. Het werkt super. Ook de medewerkers zijn enthousiast. Pushberichten via de app bij belangrijke roosterwijzigingen, goedkeuring van vrije dagen, heel handig.”

Patrick van Holsteijn - Stadsbakkerij de Diamanten Ring

"De booq Personeelsplanner is voor ons een krachtig instrument omdat iedereen kan zien wat de status van gewerkte uren is, roosters per seizoen kunnen worden klaargezet en je hebt een gesloten urenregistratie."

Ed Breuren - Stadshotel Woerden