Met booq Personeelsplanner kun je razendsnel de ideale weekplanning maken

  • Weekplanning maken o.b.v. budget en omzet
  • Verschil tussen geplande en gewerkte uren direct inzichtelijk
  • Snel zien wie beschikbaar is
  • Alle medewerkersdata in één veilig dossier

Weekplanning maken in weinig tijd

Ben jij wekelijks uren bezig met de weekplanning maken? Blijf je wijzigingen doorvoeren, verlofaanvragen verwerken en het verschil tussen geplande en gewerkte uren controleren? Met de booq Personeelsplanner heb je dat voortaan zó geregeld.

Eenvoudig weekplanning maken

De basis van de software is een drag-and-dropsysteem waarmee je eenvoudig de juiste mensen naar de juiste plekken in het rooster sleept. Een wijziging is dus ook zo gemaakt. Tijdens het inroosteren heb je alle belangrijke informatie rondom contracten en ingevulde budgetten inzichtelijk – zelfs de actuele weersinformatie! – zodat je probleemloos je rooster op orde krijgt. En dus ook uren per maand bespaart!

#1 in gebruiksvriendelijkheid

De booq Personeelsplanner is de meest gebruiksvriendelijke planner op de markt. Je kunt direct aan de slag, zonder ingewikkelde leertrajecten. De indeling is intuïtief, alle belangrijke features heb je zó gevonden en de kostenbesparing die booq oplevert is significant. En heb je vragen? Dan kun je ons altijd snel bereiken, en direct weer door.

Voor elk device

Of je nu graag werkt op een pc, laptop, tablet of smartphone: je kunt met de booq Personeelsplanner aan de slag. En niet alleen via de browser, óók via de handige app. Je medewerkers kunnen online niet alleen hun rooster inzien maar ook verlof aanvragen of beschikbaarheid doorgeven. Zo wordt een weekplanning maken nóg simpeler.

Toplevel

Alle data wordt altijd op één plek bewaard en de overzichtelijke managementrapportages bieden waardevolle inzichten. En omdat de software webbased is, beschik je altijd over de nieuwste updates. Heb je meerdere locaties? Ook dan booq je met de booq Personeelsplanner succes! Je kunt namelijk tegelijkertijd meerdere locaties beheren en de prestaties vergelijken.