Online urenregistratie voor de retail?

Ervaar het gemak van booq Personeelsplanner:

  • Registreer werktijden in een handomdraai
  • Via mobiel, vingerscan of pasje
  • Handige tijdregistratieklok
  • Altijd inzichtelijk via app en browser
  • Centraal personeelsdossier
  • Stuur je personeelsplanning bij

Regel de urenregistratie voor al je retail personeel

Maak het plannen, aansturen en uitbetalen van je personeel leuk en simpel.  booq Personeelsplanner biedt dé oplossing voor personeelsplanning en urenregistratie voor de retail. Niet alleen werktijden, maar ook overuren, tijd-voor-tijd, ziekte en verlof worden bijgehouden in hetzelfde systeem. In het overzicht vergelijk je de geplande versus gewerkte uren en pas je handmatig wijzingen toe.

Handige prikklok

Om je urenregistratie nog meer onder controle te houden, is ons systeem uit te breiden met een tijdregistratieklok. Dit handige inkloksysteem registreert kloktijden meteen door het scannen van een vinger, tag of pasje, of zelf een OV-chipkaart, bankpas of smartphone! De kloktijden worden automatisch afgerond wanneer iemand te vroeg of te laat klokt.

Van data tot planning

Alle gegevens over uren die worden bijgehouden, worden weergegeven in een overzichtelijk dashboard en kun je gebruiken bij het maken van een planning. Heeft een medewerker bijvoorbeeld te veel overuren gemaakt, dan kan de planner daar bij het inroosteren rekening mee houden.

Al vele ondernemers vertrouwen op booq Personeelsplanner

“We bevelen het andere bedrijven aan. Het werkt super. Ook de medewerkers zijn enthousiast. Pushberichten via de app bij belangrijke roosterwijzigingen, goedkeuring van vrije dagen, heel handig.”

Patrick van Holsteijn - Stadsbakkerij de Diamanten Ring

"Omdat wij inmiddels 3 bedrijven hebben is de booq Personeelsplanner een handige tool. Waar onze medewerkers ook zijn, ze kunnen gelijk via de app het rooster zien en hun beschikbaarheid doorgeven."

Pim de Lange – Ter Marsch en Co