Urenregistratie voor horeca personeel, altijd op orde met booq Personeelsplanner

  • Eenvoudig werktijden registreren
  • Verschil geplande en gewerkte uren
  • Slimme tijdregistratieklok met vingerscan
  • Overal toegang via de Android en iOS-app

Oplossing

Management

In jouw dashboard met prestatiemeters zie je altijd realtime de omzet, de personeelskosten, het personeelscijfer en de productiviteit. Zo kun je razendsnel bijsturen en optimaliseren!

Personeel

Dankzij de handige app kun je altijd en overal je actuele rooster inzien, beschikbaarheid doorgeven of verlof aanvragen. Bij belangrijke wijzigingen in het rooster ontvang je een handig pushbericht.

Branches

Horeca, catering, retail, leisure, sport en zorg: de booq Personeelsplanner is van alle markten thuis. Vraag de gratis demo aan en ontdek zelf te voordelen. Meer inzicht, meer omzet, meer tijd!

Vroeger werkte ik met Excel: printjes ophangen en in een apart bestand de vrije dagen bijhouden.
Jan Paul Bekkers – De Ysbreeker

"Nu staat alles in de booq Personeelsplanner. Veel overzichtelijker! Ik heb inzage in de overuren en kan bijvoorbeeld snel vakantiedagen accorderen. Het systeem bespaart me niet alleen veel tijd, maar ook veel geld.”

Flexibele urenregistratie voor de horeca

In de horeca werk je vaak op onregelmatige tijden. Werkdagen zonder eindtijd, waarbij je soms wat langer of soms wat korter werkt dan gepland. Je urenregistratie dient net zo flexibel te verlopen. Leg jouw urenregistratie vast met booq Personeelsplanner. Met onze cloudbased software registreer je uren waar je ook bent, thuis, op de zaak óf onderweg! Het enige wat je nodig hebt is een laptop of je smartphone met de booq Personeelsplanner app. Op een overzichtelijke wijze zie je het verschil tussen geplande en gewerkte uren, zodat je deze kan valideren. Dit brengt inzichten over drukke en minder drukke dagen, die je weer meeneemt in je personeelsplanning.

Koppelingen salarispakketten

Natuurlijk koppelt booq Personeelsplanner met jouw favoriete diensten die voor de urenregistratie van belang zijn. Standaard zijn er interfaces mogelijk met bekende salaris-/payroll-/verloningspakketten als AFAS, ADP, Nmbrs, Loket. Met een druk op de knop worden de juiste gegevens uitgewisseld. Nooit dubbel werk en minder kans op fouten!