Regel je urenregistratie simpel op jouw Android device

  • Meest gebruiksvriendelijke planner op de markt
  • Slimme app voor Android en iOS
  • Uitgebreide personeelsdossiers
  • Koppelingen mogelijk met loonadministratie en kassa

Gebruiksvriendelijke personeelsplanning en urenregistratie voor Android, iOS en meer

De booq Personeelsplanner is de meest gebruiksvriendelijke planner op de markt. Roosters zitten voortaan razendsnel in elkaar, want je hebt tijdens het plannen direct inzicht in de contracten, ingestelde budgetten en bijvoorbeeld de actuele weersverwachting. Zo is het kiezen van de juiste bezetting een eitje.

Gebruik de app

Bovendien kun je onze online Personeelsplanner niet alleen op je desktop vanuit de browser benaderen, maar óók vanuit de app. Hierin kunnen ook je medewerkers met een persoonlijke inlog inloggen en zo hun roosters inzien, hun beschikbaarheid doorgeven en bijvoorbeeld verlof aanvragen. En heb je onverwacht een open dienst die snel ingevuld moet worden? Dan stuur je naar mogelijke vervangers een pushbericht in de app, zodat ze direct kunnen reageren als ze tijd hebben. Overzichtelijk en efficiënt!

Grip op je urenregistratie

Jouw booq Personeelsplanner houdt de werktijden van jouw team overzichtelijk bij. Maar ook tijd-voor-tijd, verlof, ziekte of overuren heb je direct inzichtelijk. En wil je nóg meer grip op je urenregistratie? Dan kun je kiezen voor werken met onze slimme scan. Medewerkers klokken met hun vinger, tag of pasje in en uit, en de planning houdt exact het verschil tussen de geplande en gewerkte uren bij. Van de afdrukken worden slechts enkele kenmerken als een versleutelde cijfercode opgeslagen, zodat het geheel privacyproof en superveilig blijft. En jij rust, controle en overzicht houdt!