Eenvoudig en snel online plannen met booq Personeelsplanner

  • Supersnelle online planning tool
  • Plannen op budgetten
  • Online personeelsdossier
  • Personeelsplanner-app

Personeelsplanning online maken

Ben jij uren aan het puzzelen met je personeelsplanning omdat je moet zoeken naar de actuele beschikbaarheid van je medewerkers en het passende aantal gewerkte uren? Door booq Personeelsplanner is dit verleden tijd. Onze personeelsplanning software, waarbij alle personeelsgegevens in de cloud staan, is ontwikkeld om snel en gemakkelijk online te plannen. Met het handige drag- en dropsysteem sleep je de gewenste medewerkers eenvoudig naar de juiste plekken in het rooster. Voorkom hoge personeelskosten en plan medewerkers eenvoudig in op basis van relevante informatie, zoals loonkosten en contracturen.

Personeel online plannen op basis van kosten, omzet en budget

De booq Personeelsplanner geeft de mogelijkheid om een online personeelsplanning te maken op basis van dag- en week- tot maand- en jaarbudgetten. Door te plannen aan de hand van ingestelde budgetten, zie je direct hoe je huidige personeelsplanning hier het beste op aansluit! En komt er een minder drukke periode aan? Pas dan eenvoudig het beschikbare budget aan en houd zo een grip op je personeelskosten. Ook de actuele weersvoorspelling is 24/7 zichtbaar in de tool. Hierdoor kun je snel anticiperen als de weersvoorspelling verandert. Met de booq Personeelsplanner zie je meteen wie er beschikbaar is en zo kun je  altijd de optimale bezetting regelen.

Snel zien wie er beschikbaar is

Door de gebruiksvriendelijke omgeving van de Personeelsplanner kun je direct zien welke medewerkers er beschikbaar zijn en ben je nauwelijks tijd kwijt aan het verzamelen van de benodigde informatie. Door een handig online dossier, kun je medewerkers selecteren voor diensten op basis van loonkosten en contracturen. Voorkom hierdoor hoge personeelskosten en maak je personeelsplanning nóg efficiënter. Met de software van booq maak je gemakkelijk en snel een planning online voor het hele bedrijf!

Reageren op open diensten via app

Of je nu werkt op een laptop, tablet of telefoon, de planner is altijd en overal beschikbaar en dus ook via de Personeelsplanner app. Hiermee kunnen medewerkers op elk moment hun rooster inzien, beschikbaarheid doorgeven en gemakkelijk reageren op open diensten. Is er een nieuwe dienst beschikbaar? Medewerkers ontvangen meteen een notificatie, waardoor je personeelsplanning snel rond is!

Planning online op verschillende devices toegankelijk

Of je nu graag werkt met een tablet, laptop of telefoon, het handige managementdashboard met prestatiemeters is overal overzichtelijk! Bekijk in één oogopslag de personeelskosten ten opzichte van de verwachte en gerealiseerde omzet. Door het overzichtelijke dashboard met duidelijke prestatiemeters, heb je snel en gemakkelijk inzicht in de belangrijkste cijfers. En dat op elke device! Wil je thuis toch nog even snel de omzet of productiviteit bekijken op je telefoon, laptop of tablet? Dat is geen probleem met de online planning tool van booq. Alle data wordt op één plek beheerd.

Actuele personeelscijfer altijd inzichtelijk door kassakoppeling

Door de realtime koppeling met je kassa is het actuele personeelscijfer altijd inzichtelijk. De omzet uit de kassa wordt direct aan de loonkosten gekoppeld en zo kun je direct zien hoe efficiënt er wordt gewerkt. Tijdens het maken met de online planning tool weet je dan bijvoorbeeld meteen de invloed van een extra dienst op het personeelscijfer.

Gebruiksvriendelijke urenregistratie

Met booq zie je in één oogopslag verschillen tussen geplande en gewerkte uren. Zo houd je het aantal overuren inzichtelijk. Ook ziekte- en verlofuren zijn in te zien. booq Personeelsplanner heeft diverse interfaces met bekende salarispakketten zoals AFAS, Nmbrs en Loket. Goedgekeurde uren stuur je met één druk op de knop door voor de verloning. Wil je de werktijden nog beter reguleren? Kies dan voor een inkloksysteem met vingerscan, pasje of tag. Medewerkers kloppen zelf in en uit op basis van hun tijdregistratieklok. De uren worden automatisch geregistreerd in de planner.

Optimaal inzicht in meerdere locaties

Met de booq Personeelsplanner beheer en vergelijk je het beste de prestaties van meerdere locaties. Doordat alle data op één centrale plek wordt beheerd, is het mogelijk om medewerkers van verschillende locaties gemakkelijk in te zetten bij een andere locatie. Zónder dat dit extra administratief werk oplevert. Het handige managementdashboard geeft een handig overzicht per locatie. Hierdoor kun je gemakkelijk de omzet of personeelskosten per vestiging vergelijken. Ook is het mogelijk om de urenregistratie per locatie apart te beheren. Eenvoudig en overzichtelijk!

Features