Kloksysteem NOA 2020

In de planner zie je direct de verschillen tussen geplande uren en gewerkte uren. Wil je nóg meer grip houden? Kies dan voor onze innovatieve tijdregistratieklok NOA. Medewerkers klokken gemakkelijk in en uit met een tag of pasje, maar ook een persoonlijke bankpas en OV-chipkaart! Het kloksysteem is volledig geïntegreerd met booq Personeelsplanner, werktijden worden automatisch afgerond en geregistreerd. Zo helpt de planner om efficiënter personeel in te zetten en kun je middels het dashboard sturen op kosten. Kies vandaag nog voor meer inzicht en meer tijd!

Vliegensvlug in- en uitklokken

Je medewerkers klokken met behulp van tijdregistratieklok NOA tijdens hun dienst snel in- en uit. Vervolgens kunnen de uren met enkele drukken op de knop worden goedgekeurd. De NOA heeft modern en compact uiterlijk, werkt volledig via touchscreen en heeft een intern geheugen waardoor klokmomenten altijd (ook als er even geen internetverbinding is) worden verwerkt.

Laat de keuze bij de medewerker

In het medewerkersportaal van booq Personeelsplanner kun je per medewerker vastleggen welke manier van inklokken de voorkeur heeft. De medewerker kan kiezen voor een tag, pas of vingerscan, maar ook een persoonlijke bankpas en OV-chipkaart!

Standaard wordt de NOA geleverd met een ophangbeugel, 1 administratiepas en 5 blanco medewerkers-pasjes. Wil je (extra) pasjes of tags bestellen? Dat is zo geregeld via jouw consultant.

Zie het verschil tussen geplande en gewerkte uren

De NOA prikklok is volledig geïntegreerd met booq Personeelsplanner. Urenregistratie en persoonsplanning kunnen hierdoor makkelijk vergeleken worden. In het dashboard van booq Personeelsplanner zie je in één oogopslag het verschil tussen geplande en gewerkte (geklokte) uren, waardoor je alleen de gewerkte uren betaalt. Daarnaast rond het kloksysteem begin- en eindtijden automatisch af op basis van de planning. Zo helpt booq Personeelsplanner om efficiënter personeel in te zetten en kun je middels het dashboard sturen op kosten.

Aanwezigheidsregistratie

Het kloksysteem is ook in te zetten voor aanwezigheidsregistratie. De begin- en eindtijden worden namelijk direct in booq Personeelsplanner getoond. Hierdoor kunnen beheerders altijd zien welke collega’s aanwezig zijn. In het geval van calamiteiten kan dit erg handig zijn.

Ervaren hoe het werkt?

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op voor een vrijblijvende demo.

.

Bedrijfsnaam*
Contactpersoon*
Vestigingsplaats*
Telefoonnummer*
E-mailadres*

.