Personeelsplanning Zorg en Welzijn

Ziekenhuis | Tandartspraktijk | Dagbesteding | Kliniek | Verzorgingstehuis | Dierenartspraktijk | Kinderopvang | Uitvaartverzorging | Fysiotherapie | Revalidatiecentra | Zorgboerderij

Er staat altijd iemand voor je klaar in de zorg. Voor cliënten vaak zo vanzelfsprekend, maar ook zó belangrijk dat ze hierop kunnen blijven vertrouwen. Dat betekent wel dat aan de achterkant van alle processen een ijzersterke, strategische personeelsplanning ten grondslag moet liggen. Slimme en toekomstbestendige software die tijd en moeite bespaart, zodat de mens centraal blijft staan.

Snelle personeelsplanning

Het maken van een goede personeelsplanning is in de zorg niet altijd eenvoudig. De zorg is bij uitstek een sector waar men te maken heeft met wisselende diensten en verschillende bevoegdheden. De basis van booq Personeelsplanner is eenvoudig: met een handig drag- & dropsysteem verplaats je de gewenste medewerker naar de juiste plekken in roostertemplates.

Het inroosterscherm geeft in één overzicht je geplande medewerkers op datum, afdeling, functie en tijd weer. Tijdens het inroosteren krijg je hulp van relevante informatie zoals competenties (wel of geen BHV) loonkosten en contracturen. Meerdere locaties beheer je probleemloos.

Inkloksysteem met persoonlijke pas

Onze software is uit te breiden met kloksysteem NOA. Medewerkers klokken registreren gemakkelijk zelf hun werktijden door het in- en uitklokken met een persoonlijk pasje of tag. Wel persoonlijk, maar niet privacygevoelig. De uren worden daarna automatisch volgens afrondingsregels verwerkt. Door de integratie met onze urenregistratie zie je real-time het verschil tussen geplande en geregistreerde tijden. Bovendien stuur je de goedgekeurde uren eenvoudig door voor de verloning.

Communicatie via mobiele app

Personeelsplanning vraagt om interactieve communicatie met medewerkers. Onze  app faciliteert communicatie en kennisdeling. Door realtime synchronisatie en pushmeldingen is er geen onduidelijkheid over de planning en is iedereen altijd op de hoogte van roosterpublicaties en wijzigingen.

De interactiviteit rondom open diensten stimuleert betrokkenheid (zelfroosteren), waarbij medewerkers actief zullen helpen om het ideale rooster te maken. Als beheerder heb je via de app altijd toegang tot het handige managementdashboard dat op elk device – laptop, tablet of telefoon - even overzichtelijk is dankzij duidelijke prestatiemeters.

Ervaren waarom dit dé ideale zorg-planner is?

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op voor een vrijblijvende demo.

.

Bedrijfsnaam*
Contactpersoon*
Vestigingsplaats*
Telefoonnummer*
E-mailadres*

.