Personeelsplanning horeca

Snel schakelen is in de horeca essentieel. Alles valt met goede communicatie en efficiënte software. Afhankelijk van het weer of events wil je het rooster snel kunnen aanpassen én kunnen delen via app zodat iedereen hiervan op de hoogte is. De horeca personeelsplanning en urenregistratie van booq maakt dit voor jouw café, restaurant of hotel mogelijk. Zo werk je efficiënter en verbeter je de servicekwaliteit.

Flexibel plannen

Je gasten wil je de aandacht geven die ze verdienen. Door je horecapersoneel op de juiste momenten in te zetten kan je dit perfectioneren. De actuele weersvoorspelling is 24/7 zichtbaar in het systeem, oók via app. Wordt het morgen terrasweer?  Dan zie je in de Personeelsplanner meteen welke medewerkers beschikbaar zijn. Ook kan je, door een realtime kassaskoppeling, tijdens het maken van het werkrooster zien wat de invloed van een extra dienst is op het personeelscijfer.

Snelle urenregistratie

Ondertussen dat jij nieuwe horecagasten verwelkomt, heb je geen tijd om bij te houden welke collega’s starten met hun shift. Met de tijdregistratieklok klokken medewerkers zelf in en uit op basis van hun eigen vingerafdrukken. Uren worden daarna automatisch geregistreerd en verwerkt in de Personeelsplanner.

Eenvoudige loonadministratie

Na het einde van een drukke werkwerk zit je er niet op te wachten om de urenregistratie op orde te brengen. Met de booq Personeelsplanner horeca is dit in een mum van tijd geregeld. Met één druk op de knop wordt een overzicht gedownload dat geschikt is voor de loonadministratie. De Personeelsplanner koppelt graag met interfaces als AFAS, ADP en Nmbrs, zodat gegevens eenvoudig uitgewisseld kunnen worden.

Deze horeca-klanten gingen je voor:

Anton van der Vis - Restaurant Vogelhuis-Oranjerie

“We willen klaar zijn voor de toekomst, daarom kozen we voor booq. Dankzij de booq Personeelsplanner en koppeling met payroll-software Nmbrs heeft de accountant binnen twee minuten na goedkeuring de benodigde informatie om de salarisbetaling te doen. Ik ben blij dat we deze keuze hebben gemaakt.”

 

Imogen Westerhof - Paviljoen van de Dame

“Het maken van een planning is zo overzichtelijk. De beschikbaarheid van je verschillende medewerkers komt in één keer naar voren.”

 

Jan Paul Bekkers – De Ysbreeker

“Vroeger werkte ik met Excel: printjes ophangen en in een apart bestand de vrije dagen bijhouden. Nu staat alles in de booq Personeelsplanner. Veel overzichtelijker! Ik kan zien wie beschikbaar is, roosters maken, heb inzage in overuren en kan snel bijvoorbeeld vakantiedagen accorderen. Het systeem bespaart me niet alleen veel tijd, maar ook veel geld.”

 

Ervaren hoe het werkt?

Vul het onderstaande formulier in voor een vrijblijvende demo.

.

Bedrijfsnaam*
Contactpersoon*
Vestigingsplaats*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Aantal medewerkers

.