10 handige features

Door Jan Maarten

Dat de Personeelsplanner de meest complete en gebruiksvriendelijke planner op de markt is wisten wij natuurlijk al. Nooit maar puzzelen met roosters, stapels urenbriefjes doorwerken en urenlang bezig zijn met je personeel. Wat een uitkomst die Personeelsplanner! Wij lichten 10 handige features uit.

 

1. Overzichtelijk drag- en drop systeem

Dankzij het overzichtelijke planscherm sleep je met je muis je gewenste personeelsleden gemakkelijk naar de open plekken in het rooster. Hierbij heb je inzicht in de loonkosten en contracturen. Is je personeelsplanning ingevuld, dan deel je deze met 1 klik met al je personeelsleden.

 

2. Relevante informatie zoals het weer,

events en budgetten direct zichtbaar

Je personeelsplanning wil je af kunnen stemmen op relevante factoren zoals het weer en events. De Personeelsplanner laat je deze informatie 24/7 zien. En niet onbelangrijk: door te plannen op dag-, week-, maand- en jaarbudgetten zie je direct hoe goed je planning hierop aansluit!

 

3. De Personeelsplanner app zorgt ervoor

dat iedereen weet wanneer hij of zij moet werken

Geen onduidelijk meer over wanneer je ingeroosterd staat of voor iemand in moet vallen. Iedere medewerker heeft de Personeelsplanner app op zijn of haar telefoon en heeft 24/7 inzicht in het rooster. Zijn er belangrijke wijzigingen in het rooster? Dan stuur je via de app een mobiel pushbericht.

 

10 handige features voor booq personeelsplanner

 

4. Alle personeelsdata in één handig dossier

In de Personeelsplanner beheer je alle personeelsdata op één centrale plek. Van elke medewerker is het actuele verlof, de beschikbaarheid en administratieve gegevens in een paar klikken inzichtelijk. Én je krijgt bijvoorbeeld een herinnering bij de afloop van een contract.

 

5. Personeelsleden kunnen direct reageren op open diensten

Zitten er nog gaten in je rooster? Met de Personeelsplanner deel je open diensten via één druk op de knop met je personeel. Zij krijgen een melding via de smartphone app en kunnen direct hun beschikbaarheid melden. Vervolgens kies je op basis van competenties, contacturen en loonkosten de beste kandidaat. Je team werkt samen mee om de planning rond te krijgen. Super efficiënt!

 

6. Door online urenregistratie meer grip op gewerkte uren

Geen gedoe meer met urenbriefjes of pasjes. Via de Personeelsplanner is het verschil tussen geplande en gewerkte uren in één oogopslag zichtbaar. Het is dus veel gemakkelijker om grip te houden op gewerkte uren en deze snel te accorderen.

 

7. Door koppeling met de tijdregistratieklok snel

in- en uitklokken met de vingerscanner

Nóg meer grip op gewerkte uren? Kies dan voor de tijdregistratieklok. Hiermee klokken je personeelsleden gemakkelijk in- en uit op basis van vingerafdrukken. Geen gedoe meer met urenbriefjes of pasjes en medewerkers kunnen niet voor elkaar inchecken!

 

Handig dashboard met realtime statistieken voor booq Personeelsplanner

 

8. Overzichtelijk management dashboard

met prestatiemeters

Aan de basis van de Personeelsplanner staat een overzichtelijk managementdashboard dat je inzicht geeft in je omzet, personeelskosten en personeelscijfer. De prestatiemeters zijn op elk device even overzichtelijk, of je nu graag werkt op een tablet, laptop of telefoon.

 

9. Door kassakoppeling zie je realtime hoe

je organisatie presteert

Door de omzet uit je kassa’s te koppelen aan de loonkosten kan je in de Personeelsplanner realtime zien of je efficiënt werkt. Ook zie je meteen wat de invloed van een extra dienst op het personeelscijfer is. Zo regel je altijd razendsnel de optimale bezetting!

 

10. Alle personeelsinformatie op één plek bij

elkaar en overal toegankelijk

Voor onze Personeelsplanner is geen ingewikkelde hardware nodig. Of je nou eenmaal graag op een laptop, tablet of telefoon werkt, de Personeelsplanner is overal toegankelijk. Bovendien is het slimme managementdashboard met prestatiemeters overal even overzichtelijk. Any place, any device!

 

Wil je meer weten over booq Personeelsplanner en de features?

Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt.